torstai 7. elokuuta 2014

Moikka!

En ole nyt kuukauteen kirjoitellut yhtään.
Olen tässä kuukauden aikana ehtinyt tehdä jonkin verran jotain ja voisin teille vähän kertoa kaikesta. 
Kun pääsin kotiin Iisalmesta niin lähdin seuraavana päiuvänä sinne Köyliöön josta olenkin teille maininnut.
Siellä sain räpsittyä jonkin verran kuvia ja siellä oli mukavaa. Köyliö reissun jälkeen ehdin olla pari päivää kotona ja sitten alkoikin kesätyö. Mulla on huomenna viimeinen päivä töissä, olen todellakin pitänyt tästä työstä.
Maanantaina mulla olisi siis sitten edessä muutto sinne Karjaalle asuntolaan koska tiistaina alkaa mun ensimmäinen koulupäivä ammattikoulussa ja mulla on siis hiusalan perustutkinto.
En oikein osaa kertoa hirveän paljoa apitsi että mä nyt tein sen ruotsinkielisen blogin ja saas nyt nähdä miten sen kanssa menee. Mietin kyllä tässä vähän aikaa sitten että vaihtaisin senkin blogspottiin kun mulla tämäkin on täällä kun se mulla nyt on sellaisella ruotsinkielisellä sivulla. Niin ja siis niille jotka haluaa sitä alkaa lukemaan niin ronjaamandaa.devote.se 
Mulla kyllä on semmoinen tunne että mulla menee sen blogin kanssa huonommin kun tämän kanssa. 
Mutta voisin tähän loppuun laittaa vähän kuvia nyt viime ajoilta.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti