maanantai 23. kesäkuuta 2014

Terve!

Kun mä nyt siinä edellisessä postauksessa (jonka poistin) lupasin teille pari kuvaa niin tähän ne sitten tulee! Eli mulla on aika paljon suunnitelmia tällä hetkellä. Pääsen jopa kesän jälkeen opiskelemaan parturi-kampaajaksi ja oon tosi innoissani siitä! Okej tästä postauksesta en sitten millään saa pitkää koska en tiedä mitä mun pitäis kirjottaa kun en sillain ole mitään erityistä tehnytkään! Pitäis kyllä taas vähän alkaa panostaa tähän blogiin ja voisin vaikka yrittää tänään tehä uutta banneria ja vähän ulkoasua myös! Ja olen huomannut ettäulla on ongelmia näitten postauksien lopettamisessa, en oikei tiedä mitä mun pitäisi aina tänne loppuun kirjoittaa! Mutta katotaan mitä mä saan aikaseks ja nähään ens postauksessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti